Ze nemen je op een muzikale reis tijdens het concert "Spaghetti Safari" in OC De Wervel, Bellegem. Verwacht een avontuurlijke mix van vrolijke en spannende muziek met een safari-thema, uitgevoerd door onze jonge muzikanten.
Als Tarzan en Jane slingeren Gert Lippens ( met de Fantasietjes) en Micheline De Waele (met Fantasia) zich een weg tussen de notenbalken.
Na het concert kan je gezellig nagenieten van een heerlijke spaghetti. Mis deze smakelijke en muzikale ontdekkingsreis niet!

We verwachten u op 3 november 2024 om 11 uur in OC De Wervel te Bellegem.
Het belooft een boeiende en smakelijke ervaring te worden. Veel plezier bij het concert!

Bestel uw tickets met spaghetti voor 27/10/2024!

Klik HIER om uw tickets te bestellen

Kinderen onder de twaalf komen gratis luisteren.

Vegetariërs mogen een mailtje sturen naar Dit E-mail adres wordt beschermd tegen spambots. U moet JavaScript geactiveerd hebben om het te kunnen zien. om dit door te geven!

Locatie OC De Wervel
Adres Processiestraat 6, 8510 Bellegem